«خوش نمک» با مجریان جدید به شبکه نسیم بازگشت حمایت وزیر فرهنگ و ارشاد از ساخت فیلم سینمایی در خصوص امام رضا (ع) + فیلم موزیک ویدئوی جدید «فرزاد فرزین» برای سریال «قطب شمال» + فیلم مردم نامزد‌های نشان فردوسی را انتخاب کنند بهترین سریال ایرانی شبکه نمایش خانگی معرفی شد + آمار آمار فروش نمایش‌های روی صحنه تئاتر مشهد در هفته‌ای که گذشت (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) تقدیر از ژاله علو در «شب کارگردان» فصل دوم سریال لایواکشن «وان پیس» (One piece) در دست ساخت است + جزئیات جدیدترین حواشی فیلم «بی‌بدن» | شکایت به دلیل سکانس‌های ملتهب چشم به راه افعی واقعی | نگاهی به سریال «افعی تهران» ساخته سامان مقدم نسلی آگاه بدون خلاقیت | کارشناسان درباره ویژگی‌های طراحان گرافیک جوان می‌گویند مروری بر پرفروش‌های کتاب در مشهد (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) نگاهی اجمالی بر تاریخچه هنر گرافیک در ایران و جهان به‌مناسبت روز جهانی گرافیست دلیل پخش نشدن برنامه «هفت» چه بود؟ اعضای کارگروه «حکیم طوس» معرفی شدند
سرخط خبرها

دبیر رویداد رسانه‌ای «رج»: محصولات رویداد به شکل گزارش‌های محلی مساله محور منتشر می شود

  • کد خبر: ۱۵۲۲۰۳
  • ۰۷ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۱
دبیر رویداد رسانه‌ای «رج»: محصولات رویداد به شکل گزارش‌های محلی مساله محور منتشر می شود
هادی ذالکی گفت: محصولات رویداد رسانه ای «رج» به صورت گزارش های محلی مساله محور منتشر می شود.

به گزارش شهرآرانیوز، «هادی ذالکی» دبیر رویداد رسانه ای «رج» در حاشیه برگزاری نخستین روز از این رویداد رسانه ای گفت: عنوان رویداد «رج» از دو عنوان «رسانه» و «جامعه» برگرفته شده است. این رویداد به ظرفیت های افراد محلات مشهد در حوزه رسانه و رسانه های اجتماعی توجه دارد. 

وی افزود: بنا بر آن است در این رویداد ۲ روزه و با حضور تعدادی از علاقمندان به رسانه‌های اجتماعی محلات، مباحث مرتبط با موضوع طرح بحث شود. عموم این مباحث نیز به مباحث حوزه رسانه و رسانه‌های اجتماعی باز می‌گردد. بعد از پایان این دوره، شرکت کنندگان در گروه‌های ۳ تا ۵ نفره تقسیم می‌شوند و در کنار یک راهنما یا منتور رسانه ای، تلاش می‌کنند طی مدت زمان حدود ۱۵ روز یک گزارش مسئله محور از مسائل محلی خود بسازند و برای دبیرخانه رویداد ارسال کنند. تلاش بر این است که تا پایان اسفندماه، این گزارش‌ها مورد ارزیابی قرار گرفته و از منتخبان آن‌ها نیز تقدیر به عمل آید. عمده این خروجی‌ها به صورت گزارش‌های ویدئویی است و به همین صورت در رسانه‌ها منتشر می‌شود. به این دلیل که برای تهیه اینگونه گزارش ها، می‌بایست تمام مهارت‌های لازم در حوزه تولید رسانه‌ای به کار گرفته شود.  

ذالکی خاطرنشان کرد: همکاری ما با افراد شرکت کننده در دوره، پایان پیدا نمی‌کند و با شبکه سازی که بین این افراد اتفاق می‌افتد، از این ظرفیت استفاده خواهیم کرد.  

وی در ادامه گفت: در ثبت نام اولیه ۲۰۰ نفر برای شرکت در این دوره اعلام آمادگی کردند که از ۱۲۰ نفر از آنان برای شرکت در دوره دعوت به عمل آمده است. تعدادی از سرفصل‌های لازم برای تولیدات رسانه‌ای توسط اساتید در این دوره آموزشی مطرح می‌شود و پس از این دوره هم راهنمایی‌های لازم توسط راهنمایی که در کنار هر گروه خواهد بود، ارائه خواهد شد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->